...jsem bez domova |
Jiří X.Doležal dlouho čekal v Čs.spořitelně, napsal krutý článek k tomu, a jsme nuceni a také zvědavi hned zpočátku, co se bude dít v diskusi k článku, protože byla zmínka o nějakém hadru ve spořitelně.
Ten hadr byl zřejmě hodně mokrý a propocený čekáním, viz článek a reakce pod ním.
Ocituji volně některé názory, jsou poučné a adresné. Vulgární pominu.
Tak například zde:
Ani mě tak nedojalo, že musel Jiří čekat v bance dlouhé minuty, neboť při zkrácen prac. doby a to nejen v ČS, se stepování ve frontách stalo jaksi "normální". Spíš mě zaujala ta zmínka o reklamě s Petrem Čechem v hlavní roli. I moje celkem malé dítě se pozastavilo nad tím, pročpak pan super brankář s obrovským příjmem, dělá reklamu na půjčku na bydlení, když si evidentně na to skvělé hnízdečko kdesi v Anglii nemusel půjčovat ani omylem...
I zde:
Mame s manzelkou taktez negativni zkusenost s touto instituctovkou.Nekolik zbytecnych telefonatu na nesnesitelne asertivni dispecery, pak emaily na reditelstvi...Jenom se nam vysmali...Slo o banalni zmenu udaju, kterou nam ignorovali tak dlouho, az jsme museli zaplatit jakousi pokutu z prodleni, ci co...I pres veskere , bohuzel marne pokusy dat veci do poradku... Shit
Zde lépe:
Článek popsaným problémem (jakkoliv zanedbatelným) přispěl k diskuzi na téma,které zase až tak zanetbatelným není...svědčí o tom nakonec i vlastní diskuze.Klientem spořitelny nejsem už mnoho roků a k odchodu mě přiměla hlavně skutečnost ještě v poledne nesmět nakládat se svými penězi,které jsem jako tržbu odevzdal na svůj účet den před tím nočním trezorem...o byrokracii spojenou s věčným vyplňováním nesmyslných výčetek při každém výběru a ukládání hotovosti ani nemluvě...Ovšem zparchantilé chování ke klientovi,duplicitní účtování nesmyslných poplatků atd.jsem se ovšem nevyhnul ani v ústavu jiném.Prostředí,ve kterém se jim tak nádherně podniká jim vytváří prostě ten náš byrokraticko-shnilej systém.Ten ovšem vytváří nejen finančním ústavům,ale i všem institucím obecně a platí že čím větší v nich má podíl stát je situace jenom k horšímu...Už vidím ten jekot,že je ta spořitelna soukromým subjektem,bohužel to prostředí jí zde nevytvořil žádný soukromník,ale ten lump a parchant největší...STÁT
......stojí za hovno, stejně jako všechno bolševické! Jen si vzpomeňte, jak s námi jednali před listopadem! proto se divím, že jejich "služby" využíváte. Zrovna takovými šmejdy jsou Česká pojišťovna a Česká Pošta!
A co tomu říká Synekostravsky, umí se ozvat na pravém místě, udělá vám radost,
je to skoro vtip...
No, něsmitě byť hneď tak žhavy paně novinařu. To něbylo předvolani k vyslechu! Mějtě na mysli, že stě VIP klient a navic tež jakasi celebryta! No ni? Enem něchejtě spořku trochu vydusiť. Ať počka ni? Oni se beztak tak boji, abystě něutěk ke konkurencyji, až to z peči o Vas přehaňaju. To pracujici našiněc něma take možnosti, aby hneď jak banka piskně stal nastupeny před přepažku. Ale jak ma jeden dosť času a rupama něvi, do kere fronty se postaviť, tož ať se něstěžuje. To matě jak s děvuchami - když za nimi přiletitě pokažde, jak kyvnu ukazovakem s jazykem na vestě cely natěšeny, co budě, přestanu se o Vas zajimať. Musitě jim ukazať, kdo je panem! Moja rada zni, spravna celebryta se musi něchať prosiť. Zdař buch chachaři.
Jiná zkušenost a vtipná, vyřešeno promptně:
Když jsem začínal podnikat, měl jsem účet u spořky, vydělal jsem první penízky a ve snaze vyplatit své první 2 zaměstnance jsem chodil 4týdny do spořky, ale paní na přepážce mi neustále sdělovala, že tam nemám ani korunu. Nakonec mávaje jí zlostně výpisem z účtu před nosem se kamsi podívala a vyplatila mi měsíc zapírané penízky, bez omluvy, a na moje námitky odvětila pouze No to se stane a co jako chcete? Jářku nic, mám účet jinde.
Špatná zkušenost a změna banky:
Názory se hromadí a zkušenosti jsou tak dobře podány, že nabízí i řešení. Jako obvykle - změna banky.
Klientem ČS jsem se stala někdy před 10 roky a protože nerada cokoli měním, byla jsem jím až do letošního léta. Tedy do chvíle, kdy mi došla poslední kapka trpělivosti. A to vše kvůli platební kartě. Platnost mé mezinárodní karty mi končila na konci srpna 2007. Protože jsem se chystala na 2 měsíce na dovolenou (srpen/září), došla jsem si na konci června do ČS, abych si včas zajistila kartu novou. Vysvětlila jsem, že ji potřebuji mít do konce července. Vše mi bylo ochotně slíbeno - vše zajistíme, žádný problém. Měsíc, to je spousta času. No nikoli na vystavení karty u ČS. V průběhu července jsem několikrát telefonovala, jestli už je karta vystavena - vždy s výsledkem "ještě ne, zavolejte za 3, 4 dny,..". Nakonec jsem se do ČS vydala znovu. U přepážky seděla jiná dáma (ta z minula byla na dovolené) a ta mi vysvětlila, že to zkrátka nestihnou, že toho mají moc (do konce července byl ještě celý týden) a že vůbec nechápe, proč mi to její kolegyně slíbila. Sice pochopila, že být 2 měsíce v cizině (kdy jsem si potřebovala zajišťovat i letenky) je bez platební karty složité, ale... nestíhají. Nakonec - po nekonečně dlouhé diskusi - přišla s tím, že má pro mě řešení. Když jim napíšu adresu mého pobytu v zahraničí, kartu mi pošlou... No neberte to - zvlášť když jedete do Indie, kam pošta chodí v rozmezí 3 týdny až několik měsíců a kdy znáte jen název prvního města, kam letíte. A tak jsem opustila tento peněžní ústav a stala se klientem ústavu jiného. Platební kartu mi vystavili do 2 dní:)
Zdroj: zpracováno volně s citací komentářů Reflex J.X.D.
Poznámka blogera: Vyberte peníze a dopřejte si dovolenou např. v Jižní Africe, fotografie z cest velmi kvalitní jsou tady: >>> South Afrika .